Assa$s!n®

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek:



XI. 08.

2009.11.08. 14:08 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Hmm... tudom nem is kell mondani, nem ezt ígértem még szeptemberben. Csak hát annyi minden történik, hirtelen nagyon mozgalmas életen lett és nincs időm blogolni vagy ha lenne, akkor meg csak szimplán nem hagynak. Tehát, akkor most rövid összefoglalása az elmúlt időszaknak:

Minden szép, minden jó. Szeretem Pécset, szeretem a sulit és már túl vagyok egy előadáson is. Bulihegyek, hova legyek, stb. Kiemelkedő volt a Kovbojok koncert a Szenesben, Dóri születésnapja meg a szombatok, mikor Liáékkal Toxicba mentünk. Bő egy hónap múlva kezdődik a vizsgaidőszak, attól tartok egy kicsit, de valahogyan megoldom majd és utólag már nem is lesz para.

De most nem ezért kezdtem írni, Hanem mert kutakodtam egy kicsit a régi emailek között és bár azt nem találtam meg, amit kerestem; találtam pár olyat, ami bearanyozta a reggelemet (höhö, 11-kor). Rá kellett jönnöm, hogy hiányzik az az időszak és remélem nem csak nekem. :)  Na úgyhogy ebből is csak azt akartam kihozni, hogy szeretlek és fel a fejjel, én itt vagyok Veled, Neked! ;)

By the way lassan egy éve Erepublikozok. Nekem kevesebbnek tűnt. Elfoglaltuk a Felvidéket. :P És ha minden jól megy, ma még hőssé is válok, már 4x eÉletem során. :D  
UPDATE: sikerült!! http://www.erepublik.com/en/battles/show[..]/7875

Addig is gyertek: http://www.erepublik.com/en/referrer/Assa%24s%21n

Címkék: blog pécs koncert buli egyetem november emlékek 2008 2009 memories

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr571509065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása