Assa$s!n®

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek:



XI.28.

2009.11.28. 18:48 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Előző héten pénteken volt a Jókais gólyabál. Elég lapos volt, de utána azért egész jól elvoltunk Zsaniékkal. :D  Kedden nem írtuk meg a beígért kronológia ZH-t, amit egy cseppet sem sajnáltam, mivel elég hiányosak voltak az ismereteim, de mostmár felkészültem rá, úgyhogy jöhet a mehet! :D  Szerdán megkaptuk a latin zh-kat is. Nos... amint vártam, nem görbül és sajnos nem azért nem, mert 4-es lett. Csütörtökön lett volna a mi gólyabálunk, ami a tragikus események miatt elmaradt. Aki esetleg nem tudná miről van szó:
http://www.origo.hu/itthon/20091126-lovoldozes-a-pecsi-egyetemen.html

Péntek és a mai nap főként tanulással, illetve punnyadással telt. Olvastam, olvastam, olvastam... aztán leírtam mit olvastam. Egyik beadandómmal szerencsére már elkészültem, mostmár csak a másik van hátra. Annak 20%-a már megvan írásban is, 20% egyelőre csak fejben, de még ma este vagy legkésőbb holnap délelőtt leírom és 60%-a majd csak az utolsó pillanatban fog elkészülni, már látom előre. Kedd éjfél a határidő, szóval azért annyira nem veszélyes a dolog. :)

Aztán ha ezekkel megvagyok lehet készülni a vizsgákra. Hát nem fantasztikus?!

Címkék: pécs tanulás egyetem ősz november hangulat 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr971559225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása