Assa$s!n®

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek:



Vége!! :)

2009.06.20. 12:12 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Ezt is megéltük, leérettségiztem, méghozzá szerintem nem is olyan rosszul, többé-kevésbé büszke vagyok magamra. :) Persze csak a nagyképűség határain belül. :P Most két hónapig hallani sem szeretnék tanulásról, legalábbis szervezet keretek között biztos nem, mert egyébként úgyis állandóan tanulunk valamit. Előtör belőlem a filozófus. :D  Minél többet tudunk, annál tudatlanabbnak érezük magunkat, stb. Pedig még másnapos is vagyok kicsit, ergó nem tudom, hogy ilyenek most hogyan és honnan jutnak eszembe, de lehet hogy pont amiatt. :D  Tehát végre megértünk és én személy szerint 6 év "raboskodás" után hagyom el az iskolát. (Érdekes kérdés, hogy milyen lennék, ha nem hatosztályosba mentem volna, erre egy külön poszt keretein belül ki fogok térni, azt hiszem.) Aztán szeptembertől remélhetőleg Pécsett folytatom a karrieremet, bölcsésztudományi karon, mert úgyis szeretek olvasni. :P  Megfogadom a tanácsot, szétbulizom az agyamat, szitává. :D  Aztán tanulni is fogok néha. Most pedig élvezem a nyarat!!! :)

Címkék: buli nyár 2009 érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr731196790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása