Assa$s!n®

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek:



VI. 29.

2009.06.29. 23:11 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Még nem tuom, hogy miről fogok írni, de muszáj valamit csinálnom, mert megöl az unalom. Komolyan inkább érettségiznék megint (persze, így utólag már nem tűnik vészesnek), akkor legalább elvoltam a tételírással meg azzal, hogy kitaláljam az okokat amiért éppen nem tanulok. :D  Ez általában az eRep volt, de nem gáz, nem vagyok függő meg kocka sem. :P  Tényleg hiányzik, hogy csináljak valamit, lehetőleg hasznosat. De majd Pécsett nem fogok unatkozni remélem. :P  A gitározás persz leköt, de nem lehet egész nap azt csinálni, nem bírnák a szomszédok. :D (meg én sem)
Pénteken voltunk Víz-Zene-Virág fesztiválon Tatán. Szokásos. Sok kaja, sok pia, sok pénzért. De mi koncertre mentünk, az meg kocsmában volt, tehát ez nem jelentett gondot. Kéne valami jó kis balhét csinálni! :D unkreatív vagyok, eddig is csak a semmiről írtam. No mindegy, inkább befejezem. Zárásként leközlöm az érettségi eredményeimet (de csak jegyben), hátha van olyan akit érdekel de még nem mondtam neki.

Magyar: 5  Töri: 5  Angol: 5  Matek: 3  Földrajz: 4

Címkék: pécs stb nyár tervek 2009 érettségi június

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr861216653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása