Assa$s!n®

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkek:



X. 28.

2008.11.01. 02:29 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Tudom, már november van, de még nem írtam beszámolót a keddi napomról. Pedig, hogy is mondjam, nagyon jó volt! Unokatesómmal (későbbiekben Dávid/Dove) és a barátnőjével (ezek után Gizy) elmentünk Győrbe. Úgy engedtek el minket, hogy mindketten szótfogadnak nekem, a legutóbbi kalandunk után már csak bennem bíztak az ősök! Tehát én voltam a 'vonatfelelős', a 12:57-essel mentünk és rendben megérkeztünk. A pályaudvarról a Baross utca felé vettük az irányt, ugyanis Dávidnak szüksége volt egy Ramones-os pólóra, a léte függött tőle, nem vitás! Mikor körülbelül a 3. üzletben találtunk olyat, am megfelelt a fiatalúrnak, épp' továbbindultunk volna, mikor Gizy kiszúrt egy bilincset... (nem sex shopban voltunk, Rockpince a hely neve)... és hogy nek az kell! :D Pénze persze nem volt rá, úgyhogy azért majd egy újabb kirándulás keretein belül visszatérünk. Tehát elindultunk az Árkádba. Az út nagyrészén azt hallgattam, hogy egy plázakurva vagyok, mert előző este azt a kijelentést tettem, h a győri pláza jobb, mint a tatabányai... ezért plázacica lettem és h kurva miért azt még mindig nem tudom, de a kettőt összegyúrták. (Inkább nem kommentálom a dolgot. :D) Két üzletet is végigjártunk, mire Gizy megtalálta a számára megfelelő kesztyűt. Mi már eléggé unatkoztunk, ezért amíg Ő keresgélt addig...mi is... :D Találtunk is sok szép holmit, amit persze feltétlenül fel kellett próbálni. Csak a félreértések elkerülése végett, női cuccokról van szó! Tehát elkezdtünk öltözködni! A teljesség igénye nélkül néhány darab, amit felpróbáltunk: kabát, sapka/kalap, sál, napszemüveg, táskák... Csizmát csak azért nem, mert nem volt a megfelelő méretben... :D Gizy éppen akkor tért vissza hozzánk, mikor már mindketten harci díszben pompáztunk. A látványtól kis híján sokkot kapott, de értékelte a hülyeségünket. A biztonsági őr már kevésbé... még nem szólt, de már nagyon méregetett minket, ezért mivel amúgy is végeztünk, fizettünk és távoztunk. A hazaúton már semmi említésreméltó nem történt. Ám ezzel még nem ért véget a közös program. Dávidéknál még társasjátékoztunk egy jót, én nyertem. :P Utána biciklire pattantam és hazatekertem, majdnem lefagytam a bringáról, lehetett vagy 10 fok... De várt az otthon melege. :)

Címkék: beszámoló győr kirándulás trip október

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr7743359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása