Assa$s!n®

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Linkek:



Szombat: Kárpátia, HUbazzeg csaj, élmények

2008.10.06. 21:33 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Szombaton Kárpátián voltam, Pityuval, E-vel meg Zitával. A koncert nagyon jó volt, de volt egy kisebb incidens, utána néha bepánikoltam... :D Szóval, hogy mi is történt... nem akarom leírni, de hadd röhögjön mindenki. Dióhéjban annyi történt, hogy egy csaj egy barátnőjén keresztül elkérte a számomat, csak arról nem volt szó, hogy a csaj HUbazzeg! :D Pityu kommentárja a látványhoz: "Rajta a sötét sem segít!" Onnantól kezdve attól rettegtem, hogy mikor akar odajönni... :S :D Szerencsére ez nem következett be. Viszonylag hamar sikerült megszerezni a kabátomat a ruhatárból és már csak Edinát kellett megvárnom, ugyanis együtt mentünk haza, apu vitt minket. Rendben hazaértünk, kb. 1-re már aludtam. Másnap hajnalban (délben!) arra keltem, hogy zörög a telefonom, nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy ugye ez nem ő... valószínűleg ő volt, de mivel nem bírta kivárni mire 'kikaparom a csipát a szememből' és csak egyszer hívott, ezért "sajnos" nem tudtunk megbeszélni egy találkát! XD Tehát összegzésképp a koncert jó volt, a társaságom is, és az egész este is, ezt a momentumot leszámítva. Ma délután előbb Zsaninak segítettem angolban, aztán nekiestem a törinek. :P Azóta is csinálom már 5 tételem kész a 11-ből. Aztán volt ma még más is, ami egyébként rosszul érintett, ezt majd vagy megkérdezi a Valaki vagy nem, de ahogy ismerem meg fogja. Remélem holnap nem felelek bioszból, a dogám az kicsit egyes lett... :D Felírtam a 4 kérdést, és az elsőhöz kemny 3×3 szót írtam... az legalább stimmelt. Szóval ilyen reményekkel nézek a holnap elé... :D :S

Címkék: koncert tatabánya csaj zenekar október hubazzeg

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr77700225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása