Assa$s!n®

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Linkek:



Lengyelország^^

2008.06.03. 23:35 | Assa$s!n | Szólj hozzá!

Na, már jó régen nem írtam, de igazából nem is volt rá időm...a hollandok elmentek és szinte máris indultunk Lengyelországba, egy konferenciára(III. European forum of high school students), Sosnowiecbe...ami valami fantasztikus volt!!! Sikerült megismerkednem néhány kedves és érdekes embert!:) Voltak ott csehek, franciák, németek, marokkóiak(bár az nem Európa:D), spanyolok és románok nem utolsó sorban. A rendezvény mottója: "We're united, not divided" volt. 4napig semmi tanulás, szinte csak buli(persze a kötelező programok mellett) és angol minden mennyiségben. :) Bár a végére már az angoltanárunk is Hunglishül(hungarian+english) beszélt néha...a legviccesebb az egészbenm, hogy utálja ha mi ezt csináljuk, hát no komment... -.- Egyébként a legjobb arc tanár, akit ismerek és az ottaniak közül is ő volt a legjobb. Voltunk még Krakkóban, ami szintén nagyon szép volt, ami a belvárost illeti... Sosnowiec?...hát...olyasmi, mint Tatabánya, csak sokkal nagyobb kivitelben...és...hogy az éjjel-nappali boltban egy kis ablakon keresztül adták ki, amit kértünk nem sok jóval kecsegtetett de szerencsére semmi baj nem történt. :) Egyszóval nagyon jól éreztem magamat, szívesen maradtam volna még egy pár napot vagy hetet!:) De hát itthon van dolgom...pl.: 13nap és szóbeli földrajzból, ami csak azért gáz, mert még meg sem kaptam a tételeket... -.- De semmi gond, megoldom valahogy, remélem... Van sok cseresznyénk...hmm:P aki akar jöhet, mert túl sok van!:D Igencsak későn van valószínűleg ez az oka, hogy elsőre nem publikáltam csak elmentettem ezt a bejegyzést és csodálkozott is Edina, hogy nem látszik:D meg én is... :D nyilván fáradt vagyok... ígyhát itt a vége, fuss el véle!:D xD

Címkék: kirándulás trip lengyelország tételek június szóbeli krakkó hunglish sosnowiec földrajz érettségi

A bejegyzés trackback címe:

https://assassin.blog.hu/api/trackback/id/tr7502380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása